Over ons in eenvoudige taal

Wie we zijn

Wij zijn belastingadviseurs.
Onze naam is LBH².
Wij werken in Kempen en Grefrath.
Wij helpen u met uw belastingen.
Belastingen zijn regels voor geld dat u aan de staat betaalt.
Wij zijn goed met cijfers.

Hoe wij u helpen

Wij kunnen u helpen met al uw vragen over belastingen en geld.
We praten van persoon tot persoon met u.
Uw wensen zijn belangrijk voor ons.
Wij zijn open en eerlijk tegen u.
Wij zijn verantwoordelijk.
We praten met u op hetzelfde niveau.
Wij vinden de beste oplossingen voor u.
Wij zijn uw partners.
Wij willen dat u succesvol bent.

Wie helpen wij

Wij helpen bedrijven.
Ook voor jonge, startende bedrijven.
En bedrijven die al heel lang bestaan.
Wij helpen mensen die zelfstandig werken.
Wij helpen ook particulieren.

Wij helpen ook over de grens

We helpen ook mensen uit andere landen.
Vooral uit Nederland.
Wij kennen de weg.
We hebben daar goede contacten.

Wat wij voor u doen

Wij kunnen u helpen met uw belastingdocumenten.
Wij helpen u met de regels voor het geld van uw werknemers.
Dit wordt loonadministratie genoemd.
Wij helpen u ook met de regels voor geld als u in de bouw werkt.
Wij helpen uw bedrijf slagen.
Wij helpen u om uw doelen te bereiken.

We leren altijd bij

De regels voor belastingen veranderen vaak.
Daarom leren we altijd bij.
Wij kunnen u dus altijd goed advies geven.

Onze doelen

We willen dat uw toekomst goed is.
We hebben veel ervaring.
We hebben ook nieuwe ideeën.
Dit is goed voor uw succes.

Praat met ons

U kunt ons bellen.
U kunt ons een e-mail sturen.
U kunt ons bezoeken.
We hebben kantoren in Kempen en Grefrath.

Kantoor Grefrath

Adres: Weststraße 12, 47929 Grefrath
Telefoon: +49 (0) 2158-40829-0
E-Mail: Grefrath@lbh2.de

Wij zijn hier:
Maandag tot donderdag van 8:00 tot 17:00
Vrijdag van 8:00 tot 13:30

Kantoor Kempen

Adres: Schorndorfer Str. 17, 47906 Kempen
Telefoon: +49 (0) 2152 894 59 60
E-Mail: Kempen@lbh2.de

Wij zijn hier:
Maandag en donderdag van 8:00 tot 16:00
Dinsdag, woensdag en vrijdag van 8:00 tot 13:30 uur

Wij zijn op het internet

U kunt ons ook hier vinden:
YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn

Naar inhoud gaan