Wie we zijn
Wij zijn belastingadviseurs.
Onze naam is LBH².
Wir arbeiten in Kempen, Grefrath und in Viersen.
Wij helpen u met uw belastingen.
Belastingen zijn regels voor geld dat u aan de staat betaalt.
Wij zijn goed met cijfers.
Hoe wij u helpen
Wij kunnen u helpen met al uw vragen over belastingen en geld.
We praten van persoon tot persoon met u.
Uw wensen zijn belangrijk voor ons.
Wij zijn open en eerlijk tegen u.
Wij zijn verantwoordelijk.
We praten met u op hetzelfde niveau.
Wij vinden de beste oplossingen voor u.
Wij zijn uw partners.
Wij willen dat u succesvol bent.
Wie helpen wij
Wij helpen bedrijven.
Ook voor jonge, startende bedrijven.
En bedrijven die al heel lang bestaan.
Wij helpen mensen die zelfstandig werken.
Wij helpen ook particulieren.
Wij helpen ook over de grens
We helpen ook mensen uit andere landen.
Vooral uit Nederland.
Wij kennen de weg.
We hebben daar goede contacten.
Wat wij voor u doen
Wij kunnen u helpen met uw belastingdocumenten.
Wij helpen u met de regels voor het geld van uw werknemers.
Dit wordt loonadministratie genoemd.
Wij helpen u ook met de regels voor geld als u in de bouw werkt.
Wij helpen uw bedrijf slagen.
Wij helpen u om uw doelen te bereiken.
We leren altijd bij
De regels voor belastingen veranderen vaak.
Daarom leren we altijd bij.
Wij kunnen u dus altijd goed advies geven.
Onze doelen
We willen dat uw toekomst goed is.
We hebben veel ervaring.
We hebben ook nieuwe ideeën.
Dit is goed voor uw succes.
Praat met ons
U kunt ons bellen.
U kunt ons een e-mail sturen.
U kunt ons bezoeken.
Wir haben Büros in Kempen, Grefrath und Viersen.
Kantoor Grefrath
Adres: Weststraße 12, 47929 Grefrath
Telefoon: +49 (0) 2158-40829-0
E-Mail: Grefrath@lbh2.de
Wij zijn hier:
Maandag tot donderdag van 8:00 tot 17:00
Vrijdag van 8:00 tot 13:30
Kantoor Kempen
Adres: Schorndorfer Str. 17, 47906 Kempen
Telefoon: +49 (0) 2152 894 59 60
E-Mail: Kempen@lbh2.de
Wij zijn hier:
Maandag en donderdag van 8:00 tot 16:00
Dinsdag, woensdag en vrijdag van 8:00 tot 13:30 uur
Büro Viersen
Adres: Bücklersstr. 33, 41751 Viersen
Telefoon: +49 (0) 2162 4414
E-Mail: Viersen@lbh2.de
Wij zijn hier:
Maandag tot donderdag van 8:00 tot 17:00
Freitag von 8:00 bis 13:00 Uhr
Wij zijn op het internet
U kunt ons ook hier vinden:
YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn